TJÄNSTER - Annso.se
19080
wp-singular,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-19080,wp-custom-logo,wp-theme-stockholm,qi-blocks-1.4.3,qodef-gutenberg--no-touch,stockholm-core-2.4.7,select-theme-ver-9.14.2,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,qode-smooth-scroll-enabled,header_top_hide_on_mobile,,qode_menu_,qode-mobile-logo-set,wpb-js-composer js-comp-ver-8.6.1,vc_responsive

VI ERBJUDER EN HELHETSLÖSNING

I samarbete Fastighetsförmedlingen Väst AB har vi möjlighet att erbjuda dig som kund en helhetslösning, skräddarsydd och anpassad för just dina behov. Våra tjänster omfattar sortering och återvinning, styling och förmedling, tömning och städning samt värdering och försäljning av bostäder. Våra olika tjänster nedan kan givetvis beställas var för sig. En bostad som inte ska säljas, utan bara överlåtas, färdigställer vi för överlämning.

En bostad som enbart skall säljas, säljs via www.fastighetsförmedlingenvast.se. 

Vid en försäljning visas bostaden upp i dess fulla potential för att få en lyckad försäljning och rätt betalt.

INLEDANDE STEG

(Dessa steg är kostnadsfria)

  • Inledande samtal om bostaden och dina funderingar.
  • Vi träffas i bostaden och lägger upp en plan tillsammans.
  • Värdering av bostaden görs om den ska säljas
  • Uppskattning av pris för att tömma bostaden
  • Efter vårt möte återkommer vi med en offert.
  • Uppföljning vid eventuella frågor.

SORTERING & ÅTERVINNING

Sortering och återvinning av bohag på ett respektfull och hållbart sätt och/eller donering till second hand för välgörenhet. 

Så här går det till
  1. Anhöriga plockar ur alt. märker de saker som skall behållas. Resterande  tar vi hand om.
  2. Värderingsman värderar inventarier, vid eventuell försäljning av dessa.
  3. Ann-Sofie går personligen igenom resterande bohag för affektionsvärde (sådant som du/ni vill behålla) eller av sekretess (konfidentiellt material).
  4. Vi sorterar och plockar bort alla föremål noggrant för att säkerställa att värdefulla/användbara ting tas om hand. Det mesta går att återbruka.

Pris tömning & städ: 750 kr / kvm
(Tjänst med RUT-avdrag, avdrages med 50% på pris ovan).

STYLING & FÖRMEDLING

Vi stylar bostaden inför fotografering och visning, med befintligt och nytt bohag. För bästa marknadsvärde görs en professionell värdering och försäljning av vår registrerade fastighetsmäklare.

Dessa steg gör vi
  1. Vi stylar med befintligt och nytt bohag för att skapa en inbjudande bostad.
  2. Försäljning genomförs enligt Fastighetsmäklarlagen av registrerad fastighetsmäklare.
  3.  Bostaden fotograferas av yrkesfotograf och läggs ut på annons.
  4. Fastighetsmäklaren håller visning, budgivning, förhandling samt kontrakt,

Styling och förmedling från 1% av köpeskillingen.

TÖMNING & STÄD

Bohaget, som ägare ej valt att behålla, töms och sorteras för miljövänlig återvinning. Efter avklarad flyttstäd, lämnar vi över nycklar och handlingar som tillhör bostaden till berörda parter som tar över.

Dessa steg ingår i steg 1 & 2 ovan
  1. Vi tömmer bostaden och ser till att allt återvinns eller doneras på ett miljövänligt sätt. Så mycket som är möjligt lämnas till second hand och välgörenhet. Resterande lämnas till återvinningsstation för bästa möjliga miljöhantering.
  2. Bostaden flyttstädas.
  3. Fastighetsmäklaren håller tillträde.
  4. Nycklar och övriga bostadshandlingar lämnas till berörda parter som tar över.

VI ERBJUDER EN HELHETSLÖSNING

I samarbete Fastighetsförmedlingen Väst AB har vi möjlighet att erbjuda dig som kund en helhetslösning, skräddarsydd och anpassad för just dina behov. Våra tjänster omfattar sortering och återvinning, styling och förmedling, tömning och städning samt värdering och försäljning av bostäder. Våra olika tjänster nedan kan givetvis beställas var för sig. En bostad som inte ska säljas, utan bara överlåtas, färdigställer vi för överlämning.

En bostad som enbart skall säljas, säljs via www.fastighetsförmedlingenvast.se. 

Vid en försäljning visas bostaden upp i dess fulla potential för att få en lyckad försäljning och rätt betalt.

INLEDANDE STEG

(Dessa steg är kostnadsfria)

  • Inledande samtal om bostaden och dina funderingar.
  • Vi träffas i bostaden och lägger upp en plan tillsammans.
  • Värdering av bostaden görs om den ska säljas.
  • Uppskattning av pris för att tömma bostaden.
  • Efter vårt möte återkommer vi med en offert.
  • Uppföljning vid eventuella frågor.

1. SORTERING & ÅTERVINNING

Sortering och återvinning för bohag på ett respektfull och hållbart sätt och/eller donering till second hand för välgörenhet. Om bostaden skall säljas gör vi även en kostnadsfri värdering.

Så här går det till
  1. Anhöriga plockar ur alt. märker de saker som skall behållas. Resterande  tar vi hand om.
  2. Värderingsman värderar inventarier, vid eventuell försäljning av dessa.
  3. Ann-Sofie går personligen igenom resterande bohag för affektionsvärde (sådant som du/ni vill behålla) eller av sekretess (konfidentiellt material).
  4. Vi sorterar och plockar bort alla föremål noggrant för att säkerställa att värdefulla/användbara ting tas om hand. Det mesta går att återbruka.

Pris tömning & städ: 750 kr / kvm
(Tjänst med RUT-avdrag, avdrages med 50% på pris ovan).

2. STYLING & FÖRMEDLING

Vi stylar bostaden inför fotografering och visning, med befintligt och nytt bohag.  För bästa marknadsvärde görs en professionell värdering och försäljning av vår registrerade fastighetsmäklare.

Dessa steg gör vi
  1. Vi stylar med befintligt och nytt bohag för att skapa en inbjudande bostad.
  2. Försäljning genomförs enligt Fastighetsmäklarlagen av registrerad fastighetsmäklare.
  3.  Bostaden fotograferas av yrkesfotograf och läggs ut på annons.
  4. Fastighetsmäklaren håller visning, budgivning, förhandling samt kontrakt,

Styling och förmedling från 1% av köpeskillingen.

3. TÖMNING & STÄD

Bohaget, som ägare ej valt att behålla, töms och sorteras för miljövänlig återvinning. Efter avklarad flyttstäd, lämnar vi över nycklar och handlingar som tillhör bostaden till berörda parter som tar över.

Dessa steg ingår i steg 1 & 2
  1. Vi tömmer bostaden och ser till att allt återvinns eller doneras på ett miljövänligt sätt. Så mycket som är möjligt lämnas till second hand och välgörenhet. Resterande lämnas till återvinningsstation för bästa möjliga miljöhantering.
  2. Bostaden flyttstädas.
  3. Fastighetsmäklaren håller tillträde.
  4. Nycklar och övriga bostadshandlingar lämnas till berörda parter som tar över.

VÅRT MÅL

Vårt mål är att anhöriga ska slippa krånglet och det tunga arbetet med bostaden. Ni hämtar endast det ni vill behålla och vi sköter resten. Försäljningen får en påläst och engagerad mäklare. Överlämningen blir fortare klar och ni slipper ansvaret och löpande kostnader för bostaden.

VÅRA VÄRDERINGAR

Med empati ser vi ditt värde som människa och kund. Vi behandlar bostaden och bohaget med värdighet. Vi säkerställer sekretess och affektionsvärde. Vi är strikt konfidentiella med uppgifter som kommer till vår kännedom. Att du känner dig trygg och är nöjd med vårt samarbete är det viktigaste för oss!